Supra Brokers w polskim tenisie. Ważne podsumowanie

Zarządzanie szpitalami w czasie epidemii. Marcin Foryś o roli Supra Brokers w trudnym czasie dla sektora ochrony zdrowia
20 października, 2020
Supra Brokers w gronie Przyjaciół Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową
23 grudnia, 2020

Zwiększenie rozpoznawalności marki Supra Brokers w świecie polskiego tenisa – między innymi ten cel przyświecał nam, gdy wiosną zdecydowaliśmy się wesprzeć organizację najważniejszej imprezy tenisowej w kraju jako Główny Mecenas Polskiego Związku Tenisowego. Nie wiedzieliśmy jeszcze wówczas, że dzięki spektakularnym sukcesom polskich zawodników – z Igą Świątek na czele – zainteresowanie tą dyscypliną tak znacząco się zwiększy.

Na zaangażowanie Supra Brokers S.A. we wsparcie polskiego tenisa spojrzeliśmy w tym roku jak na inwestycję. Po pierwsze, chcemy być postrzegani jako firma odpowiedzialna społecznie, wspierająca rozwój młodych talentów w sporcie. Po drugie, zależało nam na zwiększeniu obecności naszej marki w dyscyplinie, która – jak wiemy z rozmów – cieszy się zainteresowaniem wśród przedstawicieli naszych obecnych i potencjalnych Klientów.

Uznaliśmy, że idealnym połączeniem tych dwóch założeń będzie zaangażowanie się cykl turniejów Lotos PZT Polish Tour, a więc sztandarowy projekt Polskiego Związku Tenisowego. W ten sposób na mocy podpisanej w maju umowy Supra Brokers S.A. została Głównym Mecenasem Polskiego Związku Tenisowego.

Byliśmy obecni na turniejach tenisowych w całej Polsce, m.in. w Gdańsku, Poznaniu, Łodzi, Wrocławiu czy Bytomiu (Narodowe Mistrzostwa Polski). Efekt tej współpracy tuż po ich zakończeniu najszybciej zobaczyliśmy w liczbach. Chociaż nie ujawniamy wartości naszego zaangażowania finansowego w projekt, to możemy śmiało powiedzieć, że tzw. zwrot mediowy obecności Supra Brokers w turniejach wyraźnie przekroczył nasze oczekiwania – marka Supra Brokers wielokrotnie pojawiała się w publikacjach w prasie, telewizji i social mediach, zapewniając nam bardzo udaną promocję (wniosek na podstawie danych z Instytutu Monitorowania Mediów). Marka Supra Brokers mogła pochwalić się znaczącą obecnością na powierzchni komercyjnej na kortach.

W projekt wsparcia polskiego tenisa weszliśmy w momencie, gdy polska gospodarka poważnie zdążyła już odczuć pierwszą falę pandemii COVID-19. Pociągnęło to za sobą negatywne skutki w postaci m.in. zmniejszenia liczby imprez sportowych, ograniczenia możliwości treningów przez sportowców z wielu dyscyplin i wreszcie pozbawienia znacznej części zawodników szans na finansowanie swojego rozwoju z pomocą sponsorów czy nagród finansowych w turniejach.

W tej sytuacji tym istotniejszy stał się fakt, że w tym trudnym okresie PZT z sukcesem przeprowadził najważniejszy w Polsce cykl turniejów tenisowych, dając zawodnikom szanse na zdobywanie nagród i punktów, a my mogliśmy być częścią tego sukcesu.

Podczas czerwcowej konferencji prasowej w Gdańsku, inaugurującej Lotos PZT Polish Tour, Mirosław Skrzypczyński, prezes Polskiego Związku Tenisowego, powiedział: – Bez takich firm jak Supra Brokers, która w tym roku dołączyła do tego projektu, polski tenis nie mógłby się tak prężnie rozwijać.

Dziękujemy za zaufanie i stworzenie nam możliwości udziału w projekcie, który wszystkim przyniósł korzyści. Bardzo cieszymy się z ogromnych tegorocznych sukcesów polskich zawodników. Za wszystkich mocno trzymamy kciuki.

Przed nami kolejne dwa ważne wydarzenia: Billie Jean King Cup oraz Davis Cup. Oba zostały zaplanowane na pierwszy kwartał 2021 roku. Mamy nadzieję, że nic nie przeszkodzi w ich realizacji.

Supra Brokers S.A. jest jednym z największych brokerów ubezpieczeniowych w Polsce. Działa na rynku od ponad 20 lat. Usługi zarządzania ryzykiem ubezpieczeniowym realizuje dla około jednej trzeciej szpitali w Polsce. Wśród Klientów Supra Brokers S.A. są również samorządy i spółki prywatne. Od maja 2020 r. Supra Brokers S.A. jest Głównym Mecenasem Polskiego Związku Tenisowego.

Zdj. źródło: PZT

Marcin Foryś
Marcin Foryś
Prezes Zarządu Supra Brokers S.A.

Komentarze są wyłączone.