parallax background

Kariera



W SUPRA BROKERS jest miejsce dla Ciebie. Tu zrobisz karierę i masz gwarancję rozwoju i satysfakcję z osiąganych celów. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi ofertami pracy i kontakt z działem rekrutacji poprzez wysłanie swojej aplikacji lub kontakt bezpośredni w celu uzyskania bliższych informacji. Czekamy na Ciebie.

parallax background

Kariera

W SUPRA BROKERS jest miejsce dla Ciebie. Tu zrobisz karierę i masz gwarancję rozwoju i satysfakcję z osiąganych celów. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi ofertami pracy i kontakt z działem rekrutacji poprzez wysłanie swojej aplikacji lub kontakt bezpośredni w celu uzyskania bliższych informacji. Czekamy na Ciebie.
 
 

Nasza firma rozwija się dynamicznie, dlatego stale poszukujemy najlepszych osób na wymienione poniżej stanowiska:

1ADMINISTRATOR IT

Zakres obowiązków:

  • Zapewnianie ciągłości i bezawaryjności pracy stacji roboczych, laptopów oraz drukarek,
  • Pomoc przy opiece nad serwerami i siecią lokalną,
  • Wsparcie techniczne użytkowników oprogramowania używanego w przedsiębiorstwie,
  • Współpraca z serwisami oraz dostawcami usług IT oraz sprzętu
  • Naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego,
  • Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania/sprzętu,
  • Administracja stronami WWW  - głównie Wordpress,
  • Zarządzanie rekordami DNS, domenami, usługami w ramach hostingu,
  • Administracja stacjami roboczymi oraz urządzeniami peryferyjnymi.

Od kandydatów wymagamy:

  • Wykształcenie wyższe, kierunek informatyka,
  • Co najmniej 2 lata doświadczenia w IT w ramach 1 linii wsparcia (mile widziane doświadczenie w ramach 2 linii wsparcia),
  • Praktyczna znajomość zagadnień sieciowych,
  • Praktyczna znajomość Windows 10 (instalacja i konfiguracja),
  • Znajomość Windows Server 2012, 2019 w tym Active Directory oraz GPO,
  • Znajomość technicznego języka angielskiego w celu analizy dokumentacji,
  • Umiejętność zarządzania i konfiguracji stron opartych o CMS WordPress,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu biurowego MS Office,
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów ze współpracownikami, duża komunikatywność oraz dyspozycyjność.

 

    Tylko w formacie *.pdf

    2ASYSTENT/KA BROKERA

    Miejsce pracy: biuro - Wrocław

    ZADANIA

    • udział w bieżącej obsłudze procesu ubezpieczeniowego
    • udział w prowadzeniu procedur wyboru ubezpieczyciela
    • praca z dokumentem ubezpieczeniowym
    • kontakt z Klientem i z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi
    • współpraca z brokerem

    WYMAGANIA

    • wykształcenie wyższe
    • znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
    • umiejętności analityczne
    • obsługa urządzeń biurowych

    PONADTO OD KANDYDATA OCZEKUJEMY:

    • umiejętności pracy w zespole
    • dużej odpowiedzialności za powierzone zadania
    • umiejętności pracy pod presją czasu
    • gotowości do pogłębiania wiedzy z zakresu ubezpieczeń

    OFERUJEMY

    • pracę stacjonarną
    • współpracę z doświadczonym brokerem
    • atrakcyjne wynagrodzenie
    • szkolenia
    • ścieżkę kariery w kierunku brokera ubezpieczeniowego – oczekiwane zdanie egzaminu brokerskiego

      Tylko w formacie *.pdf

      3BROKER UBEZPIECZENIOWY

      Miejsce pracy: Wrocław/Warszawa/Katowice

      ZADANIA

      • bieżąca obsługa procesu ubezpieczeniowego
      • prowadzenie procedur wyboru ubezpieczyciela
      • praca z dokumentem ubezpieczeniowym
      • kontakt z Klientem i z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi

      WYMAGANIA

      • wykształcenie wyższe
      • znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
      • umiejętności analityczne
      • obsługa urządzeń biurowych

      PONADTO OD KANDYDATA OCZEKUJEMY:

      • umiejętności pracy w zespole
      • dużej odpowiedzialności za powierzone zadania
      • umiejętności pracy pod presją czasu
      • gotowości do pogłębiania wiedzy z zakresu ubezpieczeń

      OFERUJEMY

      • praca stacjonarną
      • atrakcyjne wynagrodzenie
      • szkolenia

        Tylko w formacie *.pdf

        4SPECJALISTA DZIAŁU LIKWIDACJI SZKÓD

        Miejsce pracy: Wrocław - biuro

        ZADANIA

        • bieżąca obsługa procesu szkodowego u klientów spółki
        • prowadzenie procedur likwidacji szkód
        • praca z dokumentem ubezpieczeniowym
        • kontakt z Klientem i z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi
        • kontakt z innymi przedstawicielami procesu likwidacji szkody (warsztat, rzeczoznawca, pełnomocnik poszkodowanego itp.)

        WYMAGANIA

        • wykształcenie wyższe
        • znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
        • umiejętności analityczne
        • obsługa urządzeń biurowych

        PONADTO OD KANDYDATA OCZEKUJEMY:

        • umiejętności pracy w zespole
        • dużej odpowiedzialności za powierzone zadania
        • umiejętności pracy pod presją czasu
        • gotowości do pogłębiania wiedzy z zakresu ubezpieczeń

        OFERUJEMY

        • praca stacjonarną
        • atrakcyjne wynagrodzenie
        • szkolenia

         

          Tylko w formacie *.pdf

          5PRACOWNIK DZIAŁU WSPARCIA SPRZEDAŻY

          Miejsce pracy: Wrocław

           

          Zadania:

          • opracowywanie baz danych i ich analiza
          • utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami, reagowanie na zgłaszane potrzeby przez Klientów, badanie satysfakcji i potrzeb Klientów
          • współpraca z pracownikami działu sprzedaży oraz prowadzenie ich kalendarza spotkań
          • telefoniczne umawianie spotkań

           

          Wymagania:

          • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
          • dobra znajomość pakietu MS Office
          • dobra dykcja i swoboda wypowiedzi
          • mile widziane doświadczenie w sprzedaży B2B lub w administracji sprzedaży
          • łatwość w nawiązywaniu kontaktów
          • umiejętność pracy w zespole

           

          Oferujemy:

          • umowę o pracę
          • atrakcyjne wynagrodzenie
          • przyjazną atmosferę pracy

           

            Tylko w formacie *.pdf

            6BROKER UBEZPIECZENIOWY DZIAŁU ŻYCIOWEGO – MOBILNY OPIEKUN KLIENTA

            Dołącz do Suprabrokers i zostań naszym Brokerem Mobilnym Opiekunem Klienta

            Dlaczego broker?

            W pracy będziesz odpowiadać za utrzymywanie współpracy z klientami. Kiedy mówimy, że mam brokera, oznacza to, że taka osoba opiekuje się mną i moim biznesem, że dba o moje potrzeby i interesy. Taka będzie Twoja rola - a przy okazji unikniesz rutyny i rozwiniesz swoje sprzedażowe skrzydła.

            Suprabrokers jest wiodącym brokerem ubezpieczeniowym z ponad 20 letnią historią.  Naszą główną misją jest wsparcie podmiotów medycznych i samorządów. Nie jesteśmy zwykłą firmą i nie patrzymy tylko na to co umiesz.

            Wyślij do nas CV jeżeli:

            • masz pozytywne nastawieniem do ludzi i rozmawianie z nimi to twój "konik",
            • z łatwością nawiązujesz nowe kontakty oraz potrafisz budować długotrwałe relacje biznesowe,
            • umiesz rzetelnie i regularne raportować wyniki swojej pracy,
            • wiesz, że wyniki biorą się z wykonywania właściwych rzeczy we właściwym miejscu i czasie,
            • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,

            Twoimi dodatkowym atutem będzie również doświadczenie w ubezpieczeniach na życie, zdrowie i egzamin brokerski.

            Do Twoich codziennych obowiązków należeć będzie:

            • systematyczna opieka nad bieżącymi Klientami Biznesowymi Naszej firmy poprzez wizyty osobiste, badanie potrzeb, dopasowywanie optymalnych rozwiązań i tworzenie długotrwałych relacji biznesowych,
            • dalszy rozwój firmy poprzez nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami Biznesowymi,
            • terminowe i regularne raportowanie Twojej codziennej pracy w autorskim systemie,
            • regularne uczestniczenie w szkoleniach podnoszących Twoje umiejętności zarówno sprzedażowe jak i interpersonalne.

            Co możemy Ci zaproponować?

            • zatrudnienie w oparciu o umowy o pracę,
            • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, prowizję i premia, która motywuje do osiągania wysokich wyników,
            • benefity pozapłacowe w postaci karty sportowej, prywatnej opieki zdrowotnej i ubezpieczenia na życie
            • niezbędne narzędzia do pracy w postaci samochodu służbowego, laptopa oraz telefonu,
            • samodzielność w podejmowaniu decyzji i kształtowaniu swojego codziennego dnia pracy.

              Tylko w formacie *.pdf

              Jeśli jesteś otwarty na rozwój i masz chęć sprostać nowym, zawodowym wyzwaniom – aplikuj do nas na adres: rekrutacja@suprabrokers.pl. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.

               

              Skontaktuj się z nami