Model działania
Jako jeden z pierwszych brokerów na polskim roku wprowadziliśmy w swojej firmie standardy zarządzania Total Quality Management (TQM), czyli kompleksowe zarządzanie poprzez jakość. Kładziemy nacisk na gwarancję stałej poprawy jakości świadczonych usług, co przekłada się na zaufanie wielu obsługiwanych klientów. Posiadamy wdrożony zintegrowany system zarządzania jakością oraz bezpieczeństwem informacji zgodny z normami ISO 9001 i 27001. Jako jedyna firma z polskim kapitałem na krajowym rynku brokerskim wdrożyliśmy zasady polityki antykorupcyjnej, która funkcjonuje w naszych strukturach od stycznia 2013 roku.
Najwyższa jakość usług potwierdzona przez międzynarodowe firmy certyfikacyjne – DNV GL.
Misja
Troszczymy się o interesy naszych klientów. Zależy nam, by wszelkie prowadzone przez nas działania cechowały się wysoką jakością i niezawodnością. Kilkudziesięciu pracowników naszej firmy o zróżnicowanych profilach akademickich i doświadczeniu zawodowym realizuje misję firmy:
Spełniać oczekiwania Klientów, dbać o najwyższą jakość usług, stale i niezłomnie doskonalić wiedzę oraz kwalifikacje w celu poszukiwania innowacji i doskonałości.