parallax background

Kariera



W SUPRA BROKERS jest miejsce dla Ciebie. Tu zrobisz karierę i masz gwarancję rozwoju i satysfakcję z osiąganych celów. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi ofertami pracy i kontakt z działem rekrutacji poprzez wysłanie swojej aplikacji lub kontakt bezpośredni w celu uzyskania bliższych informacji. Czekamy na Ciebie.

parallax background

Kariera

W SUPRA BROKERS jest miejsce dla Ciebie. Tu zrobisz karierę i masz gwarancję rozwoju i satysfakcję z osiąganych celów. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi ofertami pracy i kontakt z działem rekrutacji poprzez wysłanie swojej aplikacji lub kontakt bezpośredni w celu uzyskania bliższych informacji. Czekamy na Ciebie. 

 
 

Nasza firma rozwija się dynamicznie, dlatego stale poszukujemy najlepszych osób na wymienione poniżej stanowiska:

1BROKER UBEZPIECZENIOWY

BROKER UBEZPIECZENIOWY

Lokalizacja: biuro we Wrocławiu

OFERUJEMY

  • samochód służbowy, komputer, telefon
  • atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
  • zatrudnienie na umowę o pracę lub B2B
  • szkolenia z najefektywniejszych standardów obsługi brokerskiej
  • pracę w najlepszym zespole brokerów
  • benefity pracownicze (karta multisport, ubezpieczenie zdrowotne, ubezpieczenie na życie)

ZADANIA

  • pozyskiwanie lub obsługa klienta w zakresie czynności brokerskich
  • przeprowadzanie analizy potrzeb klienta
  • nadzór nad obsługą klienta
  • budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami
  • współpraca z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi
  • raportowanie podejmowanych działań oraz osiągniętych wyników

OCZEKIWANIA

  • wykształcenie wyższe
  • dobra znajomość rynku ubezpieczeniowego
  • czynne prawo jazdy kat. B

    Tylko w formacie *.pdf

    2BROKER UBEZPIECZENIOWY DZIAŁU ŻYCIOWEGO – MOBILNY OPIEKUN KLIENTA

    Dołącz do Suprabrokers i zostań naszym Brokerem Mobilnym Opiekunem Klienta

    Dlaczego broker?

    W pracy będziesz odpowiadać za utrzymywanie współpracy z klientami. Kiedy mówimy, że mam brokera, oznacza to, że taka osoba opiekuje się mną i moim biznesem, że dba o moje potrzeby i interesy. Taka będzie Twoja rola - a przy okazji unikniesz rutyny i rozwiniesz swoje sprzedażowe skrzydła.

    Suprabrokers jest wiodącym brokerem ubezpieczeniowym z ponad 20 letnią historią.  Naszą główną misją jest wsparcie podmiotów medycznych i samorządów. Nie jesteśmy zwykłą firmą i nie patrzymy tylko na to co umiesz.

    Wyślij do nas CV jeżeli:

    • masz pozytywne nastawieniem do ludzi i rozmawianie z nimi to twój "konik",
    • z łatwością nawiązujesz nowe kontakty oraz potrafisz budować długotrwałe relacje biznesowe,
    • umiesz rzetelnie i regularne raportować wyniki swojej pracy,
    • wiesz, że wyniki biorą się z wykonywania właściwych rzeczy we właściwym miejscu i czasie,
    • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,

    Twoimi dodatkowym atutem będzie również doświadczenie w ubezpieczeniach na życie, zdrowie i egzamin brokerski.

    Do Twoich codziennych obowiązków należeć będzie:

    • systematyczna opieka nad bieżącymi Klientami Biznesowymi Naszej firmy poprzez wizyty osobiste, badanie potrzeb, dopasowywanie optymalnych rozwiązań i tworzenie długotrwałych relacji biznesowych,
    • dalszy rozwój firmy poprzez nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami Biznesowymi,
    • terminowe i regularne raportowanie Twojej codziennej pracy w autorskim systemie,
    • regularne uczestniczenie w szkoleniach podnoszących Twoje umiejętności zarówno sprzedażowe jak i interpersonalne.

    Co możemy Ci zaproponować?

    • zatrudnienie w oparciu o umowy o pracę,
    • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, prowizję i premia, która motywuje do osiągania wysokich wyników,
    • benefity pozapłacowe w postaci karty sportowej, prywatnej opieki zdrowotnej i ubezpieczenia na życie
    • niezbędne narzędzia do pracy w postaci samochodu służbowego, laptopa oraz telefonu,
    • samodzielność w podejmowaniu decyzji i kształtowaniu swojego codziennego dnia pracy.

      Tylko w formacie *.pdf

      3ASYSTENT/KA BROKERA

      ASYSTENT/ASYSTENTKA BROKERA

      Lokalizacja: biuro we Wrocławiu

      OFERUJEMY

      • pracę stacjonarną lub zdalną
      • atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
      • zatrudnienie na umowę o pracę lub B2B
      • szkolenia z najefektywniejszych standardów obsługi brokerskiej
      • pracę w najlepszym zespole brokerów
      • ścieżkę kariery w kierunku brokera ubezpieczeniowego
      • benefity pracownicze (karta multisport, ubezpieczenie zdrowotne, ubezpieczenie na życie)

      ZADANIA

      • udział w bieżącej obsłudze procesu ubezpieczeniowego
      • udział w prowadzeniu procedur wyboru ubezpieczyciela
      • praca przy dokumentach ubezpieczeniowych
      • współpraca z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi
      • współpraca z brokerami
      • raportowanie podejmowanych działań i osiąganych wyników

      OCZEKIWANIA

      • wykształcenie wyższe
      • znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
      • dobra znajomość rynku ubezpieczeniowego
      • czynne prawo jazdy kat. B

        Tylko w formacie *.pdf

        4SPECJALISTA DZIAŁU LIKWIDACJI SZKÓD

        Miejsce pracy: Wrocław - biuro

        ZADANIA

        • bieżąca obsługa procesu szkodowego u klientów spółki
        • prowadzenie procedur likwidacji szkód
        • praca z dokumentem ubezpieczeniowym
        • kontakt z Klientem i z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi
        • kontakt z innymi przedstawicielami procesu likwidacji szkody (warsztat, rzeczoznawca, pełnomocnik poszkodowanego itp.)

        WYMAGANIA

        • wykształcenie wyższe
        • znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
        • umiejętności analityczne
        • obsługa urządzeń biurowych

        PONADTO OD KANDYDATA OCZEKUJEMY:

        • umiejętności pracy w zespole
        • dużej odpowiedzialności za powierzone zadania
        • umiejętności pracy pod presją czasu
        • gotowości do pogłębiania wiedzy z zakresu ubezpieczeń

        OFERUJEMY

        • praca stacjonarną
        • atrakcyjne wynagrodzenie
        • szkolenia

         

          Tylko w formacie *.pdf

          5PRACOWNIK DZIAŁU WSPARCIA SPRZEDAŻY

          Miejsce pracy: Wrocław

           

          Zadania:

          • opracowywanie baz danych i ich analiza
          • utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami, reagowanie na zgłaszane potrzeby przez Klientów, badanie satysfakcji i potrzeb Klientów
          • współpraca z pracownikami działu sprzedaży oraz prowadzenie ich kalendarza spotkań
          • telefoniczne umawianie spotkań

           

          Wymagania:

          • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
          • dobra znajomość pakietu MS Office
          • dobra dykcja i swoboda wypowiedzi
          • mile widziane doświadczenie w sprzedaży B2B lub w administracji sprzedaży
          • łatwość w nawiązywaniu kontaktów
          • umiejętność pracy w zespole

           

          Oferujemy:

          • umowę o pracę
          • atrakcyjne wynagrodzenie
          • przyjazną atmosferę pracy

           

            Tylko w formacie *.pdf

            6ADMINISTRATOR IT

            Zakres obowiązków:

            • Zapewnianie ciągłości i bezawaryjności pracy stacji roboczych, laptopów oraz drukarek,
            • Pomoc przy opiece nad serwerami i siecią lokalną,
            • Wsparcie techniczne użytkowników oprogramowania używanego w przedsiębiorstwie,
            • Współpraca z serwisami oraz dostawcami usług IT oraz sprzętu
            • Naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego,
            • Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania/sprzętu,
            • Administracja stronami WWW  - głównie Wordpress,
            • Zarządzanie rekordami DNS, domenami, usługami w ramach hostingu,
            • Administracja stacjami roboczymi oraz urządzeniami peryferyjnymi.

            Od kandydatów wymagamy:

            • Wykształcenie wyższe, kierunek informatyka,
            • Co najmniej 2 lata doświadczenia w IT w ramach 1 linii wsparcia (mile widziane doświadczenie w ramach 2 linii wsparcia),
            • Praktyczna znajomość zagadnień sieciowych,
            • Praktyczna znajomość Windows 10 (instalacja i konfiguracja),
            • Znajomość Windows Server 2012, 2019 w tym Active Directory oraz GPO,
            • Znajomość technicznego języka angielskiego w celu analizy dokumentacji,
            • Umiejętność zarządzania i konfiguracji stron opartych o CMS WordPress,
            • Bardzo dobra znajomość pakietu biurowego MS Office,
            • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów ze współpracownikami, duża komunikatywność oraz dyspozycyjność.

             

              Tylko w formacie *.pdf

              Jeśli chcesz pracować w dynamicznym zespole, zdobywać cenne doświadczenie i współtworzyć nowoczesne rozwiązania w branży ubezpieczeń – SUPRA BROKERS S.A. to miejsce dla Ciebie!

              Aplikuj do nas na adres: rekrutacja@suprabrokers.pl. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.


               

              Skontaktuj się z nami